Παρασκευή, 29 Ιανουαρίου 2016

Με παγωτό στο χέρι στη γειτονιά του Navigli στο Μιλάνο


Μία από τις πιο γραφικές περιοχές της πόλης είναι κατά τη γνώμη μου η περιοχή του Navigli!! Όταν σκεφτόμαστε κανάλια στην Ιταλία, σίγουρα το πρώτο πράγμα που μας έρχεται στο μυαλό είναι η Βενετία!! Κι όμως....το Μιλάνο έχει κι αυτό τα δικά του κανάλια!!

Η ιστορία έχει ως εξής: τα κανάλια του Μιλάνου διανοίχθηκαν τον 12ο αιώνα από βενεδικτίνους και κιστέρκιους μοναχούς, και αργότερα επεκτάθηκαν βάσει σχεδίων του Leonardo da Vinci, για να δώσουν στην πόλη την έξοδο στη θάλασσα που είχε ανάγκη για να αναπτύξει το εμπόριό της.

Στο παλαιότερο κανάλι, το Naviglio Grande, το καλοκαίρι κυρίως, διοργανώνονται κρουαζιέρες με μικρά πλοιάρια, ενώ στις όχθες του ξεφυτρώνουν café, τρατορίες και boutique διάσημων και μη μιλανέζων σχεδιαστών. Από το απόγευμα και μετά τα μαγαζάκια γεμίζουν με νέους και φοιτητές της πόλης για τη γνωστή αγαπημένη τελετουργία του aperitivo.

Έτσι κι εγώ, όταν έμαθα ότι το χέρι του αγαπημένου μου Leonardo έχει σχεδιάσει έστω και ένα από  αυτά τα κανάλια, έβαλα την περιοχή στα must see του ταξιδιου μου!

Πήρα το μετρό, κατέβηκα στη στάση P.Ta Genova FS (linea 2-πράσινη γραμμή) και ξεκίνησα τη βόλτα μου!!





Αφού πέρασα τη γραφική αυτή οδό με τα μπαλκόνια έφτασα στο Navigli!!! Πήρα παγωτάκι από το Cioccolati Italiani με γεύση crema bologna και cioccolatto bianco con nocciola και άρχισα να περιτριγυρίζω στις όχθες των καναλιών!!



Πόσο όμορφη αυτή η περιοχή και πόσο γραφική!! Κτήρια στα χρώματα του κεραμιδί και του μπεζ που αντανακλούνταi στο κανάλι και φτιάχνουν ένα μοναδικό σκηνικό!! Μικρά γεφυράκια, γλάστρες στα μπαλκόνια και ποδήλατα στις όχθες!



























Έχετε περάσει από την περιοχή του Navigli; Περιμένω τις εντυπώσεις σας!!

Πένυ/Penny In Wanderland
XXX

2 σχόλια:

  1. Γενικά το Μιλάνο σαν πολυ δεν με ξετρέλανε. ..ομως η περιοχή Navigli ειναι απο τις λίγες που μου άρεσαν για την γραφικοτητα της κυρίως! Αν ξανά πήγαινα Μιλάνο σίγουρα θα την επισκεπτομουν ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι πως το Μιλάνο είτε σου αρέσει είτε δεν σου αρέσει! Σε συζητήσεις με φίλους οι απόψεις πάντα διίστανται για την πόλη γιατί θεωρείται βιομηχανική!! Εμένα μου αρέσει γιατί είναι γεμάτο τέχνη και πολιτισμό!!! Πολύ γραφική περιοχή...έχει και τα κανάλια και του δίνουν άλλο χρώμα!! Αγαπώ τις πόλεις με υγρό στοιχείο (αφού μεγάλωσα και μένω στον Πειραιά...χεχε. Σου εύχομαι να ξαναεπισκεφτείς το Μιλάνο και να ξαναπάς στο Navigli!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή