Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Στο τεϊοποτείο ''Bohemia Tea House'' στο Βουκουρέστι!!


Λατρεύω τον καφέ!! Δεν γίνεται να περάσει μέρα χωρίς να πιω έστω μια φορά καφέ!! Αλήθεια!! Αλλά επίσης δεν μπορώ να αντισταθώ και σε ένα ζεστό φλιτζάνι τσάι!! Ειδικά αν βρίσκεται μέσα σε πολύχρωμες ή floral τσαγιέρες....μας αρέσει και το vintage στοιχείο βλέπεις!!

Χαζεύοντας λοιπόν στο Trip Advisor πριν το ταξίδι μου στο Βουκουρέστι για μαγαζάκια ώστε να πιω τον καφέ μου όπως οι ντόπιοι, ανακάλυψα ένα τεϊοποτείο που μου τράβηξε την προσοχή!! Ένα μέρος που μου έμοιαζε κουκλίστικο από τις φωτογραφίες!

Και όταν πήγα ενθουσιάστηκα ακόμα περισσότερο!! Από την είσοδο και μόνο κατάλαβα πως θα μου αρέσει πολύ!!





Και όταν μπήκαμε μέσα και είδα στο διάδρομο τσαγιέρες και σερβίτσια μέσα σε ντουλαπάκια, ήξερα ότι καλά κάναμε και ήρθαμε σ'αυτό το μέρος!! Μάλιστα μπορούσες και να αγοράσεις κάποια από αυτά!



Ο ενθουσιασμός μου μεγάλωσε όταν βγήκαμε στην αυλή!! Ένα ήσυχο σκιερό μέρος όπου μπορείς να πιείς απερίσπαστος το τσάι ή τον καφέ σου, παρόλο που βρίσκεσαι λίγα τετράγωνα μακριά από την πολύβουη Calea Victoriei με τα ακριβά μαγαζιά. Πετύχαμε μια παρέα φοιτητών με τις σημειώσεις στα τραπεζάκια και σκέφτηκα τις φορές που έχω περάσει διαβάζοντας για εξεταστικές περιόδους σε τέτοια μαγαζάκια στην Αθήνα. Αμέτρητες!!






Η αυλή είχε και κάτι από την Αλίκη στη χώρα των Θαυμάτων, τον κούνελο, ρολόγια και γάτες να τριγυρνούν!! Το μικρό κοριτσάκι μέσα μου άρχισε να χοροπηδάει!!






Μας έδωσε η σερβιτόρα και τον κατάλογο!! Ιδιαίτερος και γεμάτος από είδη τσαγιού: μαύρο, πράσινο, με φρούτα και ό,τι λαχταρά η ψυχή ενός tea lover, αλλά και διάφορα αλμυρά εδέσματα! Και με ιστορίες για το τσάι!!







Εε όταν ήρθαν και αυτά που παραγγείλαμε: τσάι με μήλο και ανανά, τσάι με γιασεμί (το ''Jasmine Grace''), cupcakes και μια quiche, μου άρεσε τόσο η τσαγιέρα που μου σέρβιραν το τσάι που ήθελα να την πάρω σπίτι μου και να μου σερβίρω καθημερινά!!! Δείτε με τα μάτια σας και θα καταλάβετε!!





Αν θέλετε και εσείς να περάσετε λίγες ώρες ηρεμίας και να δοκιμάσετε διάφορες γεύσεις τσαγιού σε ένα όμορφο περιβάλλον όταν έρθετε στο Βουκουρέστι, προτείνω ανεπιφύλαχτα αυτό το μαγαζάκι!! Για περισσότερες πληροφορίες τσεκάρετε την ιστοσελίδα του: Bohemia Tea House.

Και αν θέλετε να συνεχίσετε με βόλτα, δίπλα βρίσκονται οι Κήποι Cișmigiu όπου οι ρομαντικές ψυχές μπορούν να κάνουν και βαρκάδα!!



Εσάς σας αρέσουν τα τεϊοποτεία;

Πένυ/Penny In Wanderland
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου