Δευτέρα, 18 Ιουλίου 2016

Μικρές στιγμές ευτυχίας ενός traveller


Συνήθως είμαι το χαμογελαστό κορίτσι (όπως στην παραπάνω φωτογραφία) που κοιτάει έξω από το παράθυρο του αεροπλάνου!!Κάπως έτσι θα με γνωρίσετε αν με πετύχετε σε κάποια πτήση!!

Σε κάθε ταξίδι (αλλά και πριν και μετά από αυτό)....υπάρχουν πολλές μικρές στιγμές ευτυχίας!! Στιγμές που μένουν στο μυαλό και στην καρδιά χαραγμένες και σε κάνουν να θέλεις να συνεχίσεις και να τις ξαναζήσεις.....στο επόμενο ταξίδι!!

Θα μοιραστώ μαζί σας τις δικές μου!!



-Η αναζήτηση πτήσεων. Για συγκεκριμένο προορισμό ή ακόμα και για οπουδήποτε καμιά φορά!! Ένα χόμπι έχει γίνει για μένα πιά...χεχε!!

-Η αναζήτηση διαμονής: είτε αυτό είναι ξενοδοχείο είτε ξενώνας είτε διαμέρισμα... Κάποιες φορές πρώτα έτυχε να κλείσω κατάλυμα και μετά πτήση! Γιατί ενθουσιάστηκα τόσο πολύ, αλλά και γιατί το βρήκα και σε καλή τιμή! Ένα τέτοιο γεγονός αποτέλεσε άλλη μια αφορμή για το ταξίδι μου στη Βαρσοβία πριν λίγους μήνες.

-Τί θα δώ και τί θα κάνω στην πόλη που θα πάω. Μιλάμε για ψάξιμο!! Λατρεύω ειδικά αυτή τη διαδικασία!! Περνάω πολλές ώρες διαβάζοντας!! 

-Trip Advisor σ'αγαπώ!! Πόσο με βοηθάς να βρώ εστιατόρια και καφέ και ό,τι άλλο ψάχνω! Και να διαβάσω και κριτικές γι'αυτά!! Μια συμβουλή: κατεβάστε την εφαρμογή στο smartphone σας και θα μπορείτε να κάνετε pin στο χάρτη αυτά που σας ενδιαφέρουν. Και offline μάλιστα!

-Χάρτες. Ψάχνω στις επίσημες ιστοσελίδες των πόλεων για να έχω μαζί μου ήδη από την προετοιμασία του ταξιδιού. Αλλιώς παίρνω από το αεροδρόμιο προορισμού ή από τα tourist info centers στην πόλη που επισκέπτομαι. Χάρτες για την πόλη, αλλά για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

-Το online check-in. Πλησιάζει επιτέλους η στιγμή!!! Γιούχουυ!!!

-Αυτό το μικρό άγχος την προηγούμενη μέρα της πτήσης!! Να πω την αλήθεια μου, το προηγούμενο βράδυ ξυπνάω ανα δίωρο!!

-Packing. Με χειραποσκευή ή κανονική βαλίτσα, προσπαθώ να συνδυάσω ρούχα και να εξοικονομήσω χώρο. Κουράστηκα πιά να κουβαλάω ρούχα που δεν θα φορέσω και να έχω πιο βαριά βαλίτσα που δεν μπορώ να κουβαλήσω. Keep it minimal guys!!

-Το λεωφορείο προς το αεροδρόμιο. Η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι στη διαδρομή προς το ''Ελευθέριος Βενιζέλος'', γιατί την έχω κάνει τόσες φορές και την γνωρίζω πλέον απ'έξω. Αλλά αυτή η αίσθηση όταν μπαίνεις και ξέρεις ότι πας για ταξίδι....είναι άλλο πράγμα βρε παιδί μου!!  Συνήθως παίρνω μαζί μου μουσική ή κάποιο βιβλίο σε hard copy ή στο tablet μου!

-Η άφιξη στο αεροδρόμιο. Η στιγμή που περνάω τις πόρτες για να μπω με τη βαλίτσα μου είναι από τις αγαπημένες μου!!

-Η μυρωδιά του αεροδρομιου. Το ''Ελευθέριος Βενιζέλος'' είναι πάντα μοσχομυριστό. Ή τουλάχιστον εμένα μου φαίνεται από τη χαρά μου όταν μπαίνω...χαχα!!

-Το περιοδικό του αεροδρομίου. Κάτω από τον πίνακα που δείχνει όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες πτήσεις, υπάρχει ένα stand με αυτό το περιοδικό. Το ψάχνω πριν βρω ακόμα και την πτήση μου φαντάσου. Ανυπομονησία το λένε! Για μένα ακόμα και αυτό μυρίζει αεροδρόμιο. Καλογραμμένο....σου δίνει και ιδέες για επόμενα ταξίδια!

-Ο κόσμος που πηγαινοέρχεται. Άλλοι φεύγουν, άλλοι περιμένουν δικά τους πρόσωπα....

-Ο ήχος της βαλίτσας στο δάπεδο. Κάποιες φορές είναι εκνευριστικός, αλλά άλλες ακούγεται σαν μελωδία του Σοπέν.

-Η βοή στα μαγαζάκια που περιμένεις να πάρεις κάποιο περιοδικό να σου κρατά συντροφιά στην πτήση ή να πάρεις κάτι να φας πριν την πτήση.

-Ταυτότητα και boarding pass checked. Και ψάχνεις την πύλη που φεύγει η πτήση σου.

-Security control. Και είσαι έτοιμος για την αίθουσα αναμονής!!!!

-Το boarding ξεκινά!!!

-Μπαίνεις στο αεροπλάνο!!! Βρίσκεις τη θέση σου και κάθεσαι!! Προτιμώ παράθυρο ή τη θέση στο διάδρομο.

-Καφές/τσάι και φαγητό... αν δεν πετάς με low cost εταιρεία! Αλλιώς τοστάκι από την τσαντούλα μου..χεχε!!

-Η εξυπηρέτηση των αεροσυνοδών. Πάντα με χαμόγελο οι καλές μου!!

-Η προσγείωση. Επιτέλους περάσε η ώρα και φτάνεις στον προορισμό σου!!!

-Η είσοδος στο αεροδρόμιο προορισμού!

-Η ξένη γλώσσα της χώρας στα αυτιά μου!! Μελωδία!! Αν την γνωρίζω και την μιλώ κιόλας....ακόμα καλύτερα!!

-Το κατάλυμα διαμονής!! Το check-in, η άφιξη στο δωμάτιο...

-Η πρώτη βόλτα στην πόλη!! 

-Ο ύπνος το βράδυ μετά την πρώτη βόλτα!

-Το πρωινό!! Αγαπώ τα πρωινά στα ξενοδοχεία!!! Φυσικά αν είναι χειροποίτητα από τους οικοδεσπότες (αν μένεις σε ξενώνα που τον τρέχει οικογένεια) ακόμα καλύτερα!!

-Χάρτης στο χέρι, φωτογραφική, οι σημειώσεις μου και η μέρα ξεκινά στην πόλη!! Ευτυχία εις την ν!!!!

-Συνάλλαγμα!! Αν πας σε χώρα εκτός της Ευρωζώνης!! Ακόμα και αν με δυσκολεύει κάθε φορά και το μυαλό μου παίρνει στροφές, η αίσθηση του ξένου νομίσματος στο χέρι μου είναι φανταστική.

-Μουσεία και αξιοθέατα!! Τέχνη και πολιτισμός!!! Το καλύτερό μου κομμάτι του ταξιδιού!! Τί να κάνουμε, είμαι και Υδροχόος και πάντα θέλω να μαθαίνω καινούρια πράγματα!!!

-Το τοπικό φαγητό!! Τρελαίνομαι να δοκιμάζω νέες γεύσεις!! Επομένως κοιτάω να δοκιμάσω σίγουρα το τοπικό πιάτο της πόλης ή της χώρας, αλμυρό ή γλυκό!! Π.χ. croissants στη Γαλλία, pasta και pizza στην Ιταλία ανάλογα με την περιοχή, κάτι κρεατικό στις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης!!

-Καφές στο χέρι!! Πάντα μαζί να με συντροφεύει στη βόλτα μου!! Και να μου δίνει και ενέργεια!!

-Το περπάτημα στην πόλη!! Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να γνωρίσεις την πόλη από το να την περπάτήσεις και να ανακαλύψεις τις κρυφές της γωνιές.

-Να κάθεσαι για καφέ, κατά προτίμηση σε εξωτερικό χώρο και να χαζεύεις: τον κόσμο τριγύρω, το μέρος...

-Η στιγμή που θα μιλήσεις την γλώσσα που μιλιέται στην πόλη, ακόμα και αν δεν την ξέρεις, ακόμα κι αν έχεις μάθει λίγες λέξεις μόνο για να συνεννοείσαι!!



-Τα κρυμμένα στενάκια!! Που πάντα είναι πιο όμορφα και γραφικά!!


-Ο πόνος στα πόδια σου από το πολύ περπάτημα!! Γλυκός πόνος!!

-Drinks στα μπαρ που συχνάζουν οι ντόπιοι!! Μπύρα, κρασί ή Aperol Spritz, προτιμώ να πίνω το ποτό της χώρας!!

-Να ψάχνεις αυτό το τέλειο μπαράκι/εστιατόριο/καφέ που έχεις δει στο Trip Advisor, που το προτείνουν και άλλοι bloggers, και να το βρίσκεις!!! Απερίγραπτη χαρά!!

-Η στιγμή που θα σε περάσουν για ντόπιο και θα σου ζητήσουν οδηγίες!! Γελάω κάθε φορά...χαχαχα...αλλά με έχουν περάσει μέχρι στιγμής για Γαλλίδα και Τουρκάλα (δις κιόλας!! 

-Το ξυπνητήρι το επόμενο πρωί!! Όταν είσαι ακόμα στην πόλη που έχεις επισκεφτεί και έχεις όλη τη μέρα μπροστά σου, ακόμα και ο ήχος του ξυπνητηριού σου φαίνεται αγγελικός!! Σημαίνει ήρθε η ώρα να σηκώθεις να συνεχίσεις την εξερεύνηση στην πόλη!!

-Αυτό το κλικ στην καρδιά σου όταν σου αρέσει το μέρος!! Και ξέρεις ότι θέλεις να το ξαναεπισκεφτείς κάποτε!!

-Η γλυκιά στεναχώρια όταν αφήνεις την πόλη και πας στο αεροδρόμιο να πάρεις την πτήση της επιστροφής!

-Η απογείωση του αεροπλάνου για την επιστροφή στην πατρίδα!

-Η προσγείωση!! Γλυκιά κάθε φορά!! Γιατί επιστρέφεις σπίτι!!

-Η στιγμή που ανοίγει η πόρτα....και βλέπεις το ''Welcome to Athens''!! Είσαι πίσω!!!

-Οι φωτογραφίες που έβγαλες!! Τις κοιτάω ξανά και ξανά και θυμάμαι όλες τις όμορφες στιγμές!!

-Η αγκαλιά των γονιών σου όταν επιστρέφεις σπίτι!! Μπορεί να έλειπες για λίγες μέρες, αλλά γι'αυτούς ήσουν μακριά, ακόμα κι αν ήσουν στην διπλανή μας Ιταλία!!

-Τα αναμνηστικά που έφερες μαζί για τους αγαπημένους σου ανθρώπους!! Η χαρά στα μάτια τους!!

-Ο ενθουσιαμός και η χαρά στα μάτια σου όταν μιλάς στους φίλους και γνωστούς για το ταξίδι!! Οι αναμνήσεις επιστρέφουν στο μυαλό και στην καρδιά εκείνη τη στιγμή!!

-Οι πρώτες γραμμές στο post για το ''Penny In Wanderland''!! Όταν γράφεις για να πεις την εμπειρία σου, την ξαναζείς και μεταδίδεις τον ενθουσιασμό σου και σε άλλο κόσμο!! Και ελπίζεις να τους εμπνεύσεις να κάνουν κι εκείνοι αυτό το ταξίδι!!



 
Ποιές είναι οι δικές σας μικρές στιγμές ευτυχίας πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά από ένα ταξίδι σας;;

Πένυ/Penny In Wanderland
XXX

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου