Παρασκευή, 30 Σεπτεμβρίου 2016

20 photos που θα σε πείσουν να επισκεφτείς σύντομα την Κωνσταντινούπολη!



Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι είμαι μπασκετόφιλη!! Όταν λοιπόν ανακοινώθηκε πριν λίγες μέρες πως το Final4 της Euroleague θα γίνει στην Κωνσταντινούπολη, πολλές ευχάριστες αναμνήσεις ήρθαν στο μυαλό μου!! Η κατάκτηση του τροπαίου από τον αγαπημένο μου Ολυμπιακό το 2012 και το ταξίδι μου εκεί το 2014!! Βόλτες στο Βόσπορο, τσάι και μυρωδιές από μπαχαρικά!!

Η αλήθεια είναι ότι το σκέφτομαι να κάνω το βήμα και να ξαναπάω στην Πόλη το Μάη που έρχεται!!! Παρά τον φόβο που κυριαρχεί λόγω των χτυπημάτων!! Για να ζήσω από κοντά την διοργάνωση (ελπίζοντας πως η ομάδα μου θα είναι παρών στο ραντεβού), αλλά και για να περάσω ξανά λίγες μέρες σε μια από τις αγαπημένες μου πόλεις!!! Γιατί πραγματικά είναι τόσο ανεξήγητη και μοναδική η αίσθηση που νιώθεις όταν βλέπεις τη Δύση να ενώνεται με την Ανατολή και τους γλάρους να πετάνε πάνω από το Βόσπορο!!

Σου έχω εδώ κάποιες φωτογραφίες από το ταξίδι μου και ελπίζω να σε πείσω να κλείσεις αεροπορικά εισιτήρια (ή ακόμα και να πας οδικά) στην Πόλη!!

























Τι λες;; Πείστηκες ή όχι ακόμα;;


Πένυ/Penny In Wanderland
XXX



4 σχόλια:

  1. Ματίνα Γάτσιου9 Νοεμβρίου 2016 - 11:34 π.μ.

    Η Κωνσταντινούπολη αποτελεί μια από τις πόλεις που θέλω σίγουρα να επισκεφτώ στο μέλλον και ελπίζω να τα καταφέρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πιστεύω και εγώ αυτό, έχω και ρίζες από την Κρήνη (Τσεσμέ) από την προγιαγιά μου όποτε ένα παραπάνω η θέληση να την επισκεφτώ αρχικά την Κωνσταντινούπολη αλλά και προς Σμύρνη μεριά!!

      Διαγραφή
    2. Κι εγώ έχω ρίζες από Σμύρνη από τον προπάππου μου!! Η Κωνσταντινούπολη είναι πολύ ιδιαίτερη!! Και η Σμύρνη βέβαια έχει τη χάρη της! Αν και περιμένει κάποιος να δει αρκετά να έχουν μείνει από την εποχή εκείνη, δυστυχώς δεν έχουν μείνει πολλά!! Αλλά και πάλι πιστεύω για εμάς που έχουμε και ρίζες αξίζει μια επίσκεψη!!!

      Διαγραφή