Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2016

Το πρώτο μου solo ταξίδι!!




Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, τα ταξίδια ήταν πάντα μέσα στη ζωή μου!! Με τους γονείς μου και τον αδελφό μου, με το σχολείο, με φίλους!! Ταξίδια προς φίλους και συγγενείς, ταξίδια προς φίλους που έχουν πάει σε άλλη πόλη να σπουδάσουν ή με Erasmus ή που έχουν μετακομίσει εκτός Ελλάδας! 


Πάντα ταξίδευα με κάποιον ή κάποιους, προς κάποιον ή κάποιους! Δεν είχα πάει ποτέ μόνη!! Βλέπεις σπούδασα στην Αθήνα και παρόλο που είχα την ευκαιρία μου να πάω Erasmus, από βλακεία μου δεν πήγα και το έχω μετανιώσει (Lyon μου θα σου έρθω σίγουρα κάποια στιγμή.....I promise!!). Ούτε μετακόμισα σε άλλη χώρα για δουλειά!! Έμεινα Ελλάδα!!!

Έφτασα λοιπόν τα 28 και συνειδητοποίησα ότι δεν είχα πάει ένα ταξίδι solo!!! Και το ήθελα!!! Είμαι από τους ανθρώπους που τους αρέσει και η μοναξιά τους, μου αρέσει να περνάω χρόνο με τον εαυτό μου!! Γιατί λοιπόν να μην πάω ένα ταξίδι μόνη μου, με παρεάκι τον εαυτό μου;; Το αποφάσισα λοιπόν και το έκανα!!

Αφορμή στάθηκε ότι βρήκα επιτέλους εισιτήριο για τον ''Μυστικό Δείπνο'' του Leonardo da Vinci, την τοιχογραφία που κοσμεί ένα κομμάτι της εκκλησίας Santa Maria Delle Grazie στο Μιλάνο!! Το τσέκαρα καιρό, αλλά ποτέ δεν έβρισκα ελεύθερη μέρα με εισιτήριο!!! Και οταν το βρήκα, αμέσως μπήκα να τσεκάρω αεροπορικά!! Όταν τα βρήκα και σε καλή τιμή, είχα ήδη μπεί να ψάξω για ξενοδοχείο!!

Η αλήθεια είναι ότι ρώτησα και τη μητέρα μου αν ήθελε να έρθει, για να βολτάρουμε μάνα και κόρη στο Μιλάνο, να πιούμε cappuccino και να χαζέψουμε και τις βιτρίνες, να αναπνεύσουμε ιταλικό αέρα βρε αδερφέ!!! Και την έψησα και κλείσαμε για ένα διήμερο του Δεκέμβρη!! Έλα όμως που έγινε το τρομοκρατικό χτύπημα στη Γαλλία στις 13 Νοέμβρη!! Έλα που η μητέρα μου τα φοβάται λίγο αυτά!! Επομένως εκεί, μπήκα στο δίλημμα, να πάω μόνη ή να μην πάω!!! Είπα να τους κάνω το χατήρι και να μην πάω μόνη μου τότε!!! Έκλεισα όμως καπάκι για μέσα Γενάρη!!! Όπως φαίνεται το σύμπαν συνωμοτούσε υπέρ μου, που θα έλεγε και ο Κοέλιο!!!

 Στην αρχή, δεν μπορώ να πω, φοβήθηκα λίγο στην ιδέα, τόσα ακούγονται άλλωστε!! Αλλά σκέφτηκα ''Πενάκι δεν είσαι μόνη, άλλες τόσες κοπέλες στον κόσμο ταξιδεύουν μόνες και περνάνε μια χαρά! Εσύ γιατί όχι;'' Μάλιστα το Μιλάνο το θυμόμουν και λίγο γιατί είχα ξαναπάει πριν δυο χρόνια με την φίλη μου την Α., επομένως μια χαρά, ψιλοθυμόμουν την πόλη, τα βασικά ιταλικά τα μιλάω, ο χάρτης είναι προέκταση του χεριού μου, με τους Ιταλούς είμαστε una faccia una razza, άρα δεν θα είχα κανένα πρόβλημα!!!


Κι έτσι ξεκίνησα να ετοιμάζω ταξίδι για ένα άτομο!!! Βρήκα ξενοδοχείο, σημείωσα τα μέρη που δεν είχα προλάβει να δω την προηγούμενη φορά, ξανασημείωσα τα μέρη που μου άρεσαν στο Μιλάνο για να ξαναπεράσω μια βόλτα!! Εννοείται ότι οργάνωσα με περισσότερη λεπτομέρεια τις σημειώσεις μου, αφού μόνο εγώ θα μπορούσα να μου βρω το σωστό δρόμο για εκείνο το καφέ που ήθελα τόσο να πάω!!

Και έφτασε ο Γενάρης!!!

Όταν ξεκίνησα για το αεροδρόμιο ήμουν κατενθουσιασμένη!!! Ήπια το καφεδάκι μου και σιγά σιγά πήγα προς την πύλη με την χειραποσκευή μου!! Μπήκα στο αεροπλάνο, έκατσα στη θέση μου και εκεί συνειδητοποίησα πως για δυο μέρες θα είμαστε me and myself, άντε και το tabletάκι μου!! Ωραία αίσθηση σκέφτηκα!! Παράλληλα βέβαια το διαβολάκι στο κεφάλι μου αναρωτιόταν ''Πού πας μόνη σαν το λεμόνι'', αλλά προσπαθούσα να μην το ακούσω!! Ήμουν προετοιμάσμένη να περάσω υπέροχα!!!

Και πέρασα!!! Και τις βόλτες μου έκανα, και το παγωτάκι μου έφαγα, και στο γήπεδο San Siro έκανα το tour, και το aperitivo μου ήπια!!! Και μια χαρά!!! Δεν ξέρω αν αυτό το ένιωθα επειδή ήμουν στην Ιταλία και μοιάζουμε, αλλά ένιωθα σαν να ήμουν σπίτι μου, σαν να βολτάριζα στον Πειραιά ή την Αθήνα!! Η διαφορά ήταν η ιταλική γλώσσα που άκουγα τριγύρω μου, οι καλοντυμένοι άνθρωποι, οι προσεγμένοι δρόμοι και η φινέτσα που κυριαρχούσε παντού!! Ακόμα και στο σκυλάκι που έκανε βόλτα με το αφεντικό του!!! Προφανώς και ρώτησα και ντόπιους, γιατί δεν έβρισκα τις κολώνες του San Lorenzo, αλλά μια χαρά συνεννοήθηκα!!!






Εν τέλει, μου άρεσε τόσο πολύ η εμπειρία που σίγουρα θα την ξανακάνω!! Έχω ήδη στο μυαλό μου κάποιες πόλεις στις οποίες θα ήθελα να πάω solo!!!



Αν το σκέφτεσαι κι εσύ, θα σου έλεγα να το τολμήσεις!!! Είναι μοναδική εμπειρία!! Άσε στην άκρη ό,τι ακούς από τους γύρω σου και σου γεμίζουν το μυαλό και σκέψου τί πραγματικά θέλεις!!! Αν θέλεις να πας κάπου και εκείνη την περίοδο δεν μπορεί να έρθει κανένας μαζί σου για τους δικούς του λόγους, πήγαινε μόνος ή μόνη!!! Γιατί να περιμένεις να βρεθεί παρέα για να πας κάπου που θέλεις;; Πήγαινε και πέρασε τέλεια!!!  Θα ανακαλύψεις ότι είναι όμορφα να κάνεις παρέα τον εαυτό σου, να τον φροντίζεις, να τον γεμίζεις γνώσεις, να τον πας ένα βήμα παραπέρα από το comfort zone του, ακόμα κι αν είναι ένα βήμα τη φορά! Δώστου την ευκαιρία να γνωριστείτε λίγο καλύτερα!! Και να δεις που αυτό θα σε κάνει και πιο δυνατό, θα μπορείς να στηριχτείς πάνω του και να κάνεις οτιδήποτε σου αρέσει!! Κάνε αυτό που θέλει η καρδούλα σου!!! Γιατι κακά τα ψέμματα, μια ζωή την έχουμε, και κοιτάμε να την περάσουμε όσο πιο όμορφα και γεμάτα μπορούμε!!! You only live once, όπως μας λένε και τα παλικάρια στην εκπομπή World Party!!

Υ.Γ. Από εδώ και στο εξής, το Μιλάνο θα έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, κι ας είναι μουντό και ας μην το γουστάρουν πολλοί!! Θα το αγαπώ λίγο περισσότερο!!! Τσέκαρε εδώ γιατί να κλείσεις εισιτήριο για το Μιλάνο: Στην πρωτεύουσα της Λομβαρδίας: το Μιλάνο







Έχεις ταξιδέψει ποτέ solo;; Μοιράσου μαζί μου την εμπειρία σου!!!

Πένυ/Penny In Wanderland
XXX



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου