Κυριακή, 18 Δεκεμβρίου 2016

Ένα χαλαρό long weekend στο Καρπενήσι




Το πρώτο Σαββατοκύριακο του Δεκέμβρη πήγα επιτέλους στο Καρπενήσι! Καρπενήσι άκουγα και Καρπενήσι δεν έβλεπα τόσα χρόνια! Ευκαιρίες υπήρχαν, αλλά πάντα κάτι άλλο έμπαινε στη μέση και δεν...
Ήρθε όμως η ώρα!! Και πήγα!! Δεν το ερωτεύτηκα, δεν μου έκανε πολύ κλικ η αλήθεια είναι, δεν ξέρω αν πήγα λάθος εποχή, αλλά μάλλον περίμενα να είναι πολύ πιο γραφικό, έτσι το είχα πλάσει εγώ στο μυαλό μου! Αυτό που με εντυπωσίασε ήταν η φύση που οργίαζε, τα έλατα, η ομίχλη στον ορίζοντα και κάποια στιγμή και μπροστά στα μάτια μας, οι ευγενικοί άνθρωποι και το ωραίο φαγητό!


Έχει πολλά να κάνεις αν είσαι φυσιολάτρης: πεζοπορία, rafting, ιππασία, canoe kayak! Ήμουν όμως τόσο κουρασμένη από την καθημερινότητά μου που ήθελα να κάνω ελάχιστα πράγματα!! Να χαλαρώσω, να αναπνεύσω καθαρό αέρα, να πιω τον καφέ μου και να χουχουλιάσω!!


Εντάξει, όπως ξέρετε δεν είμαι ο τύπος που θα κάτσει με τις ώρες στο δωμάτιο του ξενοδοχείου!! Και έτσι και έγινε!! Κάποια βασικά ήθελα να τα δω βρε παιδί μου!!


Είδαμε λοιπόν την πόλη του Καρπενησίου και τα χωριουδάκια τριγύρω: το Μεγάλο Χωριό, το Μικρό Χωριό, το Νέο Μικρό Χωριό, το Νόστιμο, το Βούτυρο, τις Κορυσχάδες. Από αυτά με ενθουσιάσαν περισσότερο οι Κορυσχάδες! Ήταν το γραφικό κομμάτι που έψαχνα να βρω!


Κορυσχάδες


Κορυσχάδες




Μεγάλο Χωριό


Μεγάλο Χωριό


Πήγαμε και στη Μονή του Προυσού. Κατά την παράδοση, το μοναστήρι ιδρύθηκε τον 9ο αιώνα (ή τον 12ο κατά άλλους), όταν αυτοκράτορας στο Βυζάντιο ήταν ο γνωστός εικονομάχος Θεόφιλος. Έτσι λέγεται πως ένας νεαρός με τον υπηρέτη του έφερε την εικόνα της Παναγιας από την Προύσα, για να την γλιτώσουν από την μανία των Εικονομάχων. Η ίδια η εικόνα, μέσα από μια σειρά θαυμάτων, υπέδειξε την περιοχή στην οποία ήθελε η Παναγία να χτιστεί η Μονή. Το τοπίο τριγύρω είναι επιβλητικό! Έλατα παντού και τα δυο βουνά Χελιδόνα και Καλιακούδα να ενώνονται σ'αυτό το σημείο!










Μια στάση που αξίζει να κάνετε είναι και το μικρό Πάντα Βρέχει!! Υπάρχει και το μεγάλο Πάντα Βρέχει (δεν είναι καταρράχτης, ούτε φαράγγι ακριβώς, αλλά νερά πέφτουν από παντού και δημιουργούν λιμνούλες), όμως η πρόσβαση είναι δύσκολη και το αφήσαμε για επόμενη φορά!! Θα ήθελα όμως να το δω, γιατι έχω ακούσει πως όταν έχει ήλιο δημιουργούνται μικρά και μεγάλα ουράνια τόξα με όλα τα χρώματα της ίριδας

Οι φωτογραφίες από το μικρό Πάντα Βρέχει που ακολουθούν δεν είναι τραβηγμένες από εμένα, αλλά από τον αγαπημένο μου!






Αν θέλετε να επισκεφτείτε ένα ιστορικό κτήριο, τότε επιβάλλεται να πάτε στο Μουσείο Εθνικής Αντίστασης στις Κορυσχάδες. Το Μάιο του 1944, στο σχολείο του χωριού συνεκλήθη το πρώτο Εθνικό Συμβούλιο μετά από τις Πρώτες Ελεύθερες Εκλογές. Προς τιμήν της πρώτης ελεύθερης δημοκρατικής έκφρασης μετά τον πόλεμο, το σχολείο, χαρακτηρίστηκε διατηρητέο μνημείο. Μέσα στους χώρους του λειτουργεί έκθεση φωτογραφίας με θέμα τη δράση της Εθνικής Αντίστασης.








Φροντίστε πριν αναχωρήσετε να προμηθευτείτε τα καλούδια που βγάζει ο νομός Ευρυτανίας!! Να αγοράσετε μέλι από το Σπίτι του Μελιού στην πόλη του Καρπενησίου και το φημισμένο προσούτο ή σαλάμια αέρος από την Αλλαντοποιία Στρεμμένου στον Προυσό.


Ακολουθούν φωτογραφίες από την υπέροχη φύση του Καρπενησίου!!!




















 Κι άλλες φωτογραφίες από το Καρπενήσι θα βρεις στο Instagram προφίλ μου Pennyinwanderland με hashtag #karpenisi.





Έχεις πάει στο Καρπενήσι; Τι άλλο αξίζει να δει κανείς;;

Πένυ/Penny In Wanderland
XXX



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου