Δευτέρα, 2 Ιανουαρίου 2017

Αντίο 2016.....




Άλλη μια χρονιά έφυγε.....άλλη μια ταξιδιάρικη χρονιά για μένα και για το Penny In Wanderland! 

Μια χρονιά γεμάτη ευτυχισμένες αλλά και στενάχωρες στιγμές, βαλίτσες, αεροδρόμια, τέχνη, καινούρια αλλά και παλιά μέρη, αλλά και την αρχή νέων συνεργασιών για το blogάκι μου!! 

Άλλη μια χρονιά που νιώθω τυχερή που μπορώ να ονειρεύομαι ταξίδια και να τα πραγματοποιώ!! Με οργάνωση και οικονομικό προγραμματισμό! Και να μην με νοιάζει που δεν βγαίνω πολύ έξω για φαγητό και ποτό!!! Γιατί με γεμίζει πως σιγά σιγά γνωρίζω όλο και περισσότερα μέρη του υπέροχου πλανήτη μας!

4 χώρες (3 νέες και μία που επισκέφτηκα για πολλοστή φορά) και πολλά υπέροχα μέρη στην Ελλάδα μας!! Και το πρώτο μου roadtrip!!! 8/12 για το 2016  , δηλαδή κατάφερα να ταξιδέψω 8 στους 12 μήνες του χρόνου! Και μην νομίζεις, τους υπόλοιπους μήνες που δεν πήγα κάπου έψαχνα για νέους προορισμούς και προγραμμάτιζα ταξίδια......Και εννοείται ονειρευόμουν ταξιδάκια!!!

Για να τα βάλω λοιπόν όλα σε μια σειρά για τον ταξιδιωτικό απολογισμό του 2016 και να σου δώσω ιδέες για ταξίδια για την καινούρια χρονιά που ήρθε....


Ιανουάριος:

Ο πρώτος μήνας του χρόνου με βρήκε σε μια πόλη της αγαπημένης μου Ιταλίας που έχω ξαναεπισκεφτεί, το Μιλάνο! Μόνο που αυτή τη φορά το ταξίδι ήταν λιγο διαφορετικό, ήταν το πρώτο μου solo ταξίδι! Δες εδώ τί μπορείς να κάνεις στην πρωτεύουσα της Λομβαρδίας.






Φεβρουάριος:

Τον Φλεβάρη πήγα για πρώτη φορά στο Πήλιο και τα χωριά του και ξετρελάθηκα! Ένας προορισμός για όλο το χρόνο, αφού συνδυάζει βουνό και θάλασσα!



Μάρτιος:

Ο πρώτος μήνας της άνοιξης με βρήκε στην Βαρσοβία. Στην πολωνική πρωτεύουσα ερωτεύτηκα την Παλιά πόλη και έβγαλα πολλές φωτογραφίες στην περιοχή Praga στο δυτικό κομμάτι του ποταμού Βιστούλα! Η πόλη μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις κι εγώ της άφησα ένα κομμάτι της καρδιάς μου!


       
Μάιος:

Αυτόν τον μήνα έκανα δυο ταξιδάκια για τους γάμους αγαπημένων φίλων! Στις αρχές του μήνα πήγαμε στα Καμμένα Βούρλα και το τελευταίο Σαββατοκύριακο το περάσαμε στο νησί της Πάρου. Μάλιστα έκανε φανταστικό καιρό και πεταχτήκαμε και για μονήμερη στην Αντίπαρο.




Ιούνιος:

Τον Ιούνιο πεταχτήκαμε για ένα city break στο Βουκουρέστι και έτσι πρόσθεσα άλλη μια νέα χώρα στον χάρτη μου. Και ανακάλυψα πως έχει φοβερή street art τέχνη. Επιβάλλεται μια επίσκεψη στο Μουσείο του Χωριού και μια στάση για τσάι στο Bohemia Tea House.




Ιούλιος-Αύγουστος:

Το πρώτο μου roadtrip είναι γεγονός!! Το περίμενα πώς και πώς! Μια ολόκληρη εβδομάδα να τριγυρίζουμε στην Νότια Πελοπόννησο και να μένουμε σε διαφορετικό μέρος σχεδόν κάθε μέρα! Από Ναύπλιο μέχρι Ολυμπία και μετά στο εξοχικό μου στη Συκιά Κορινθίας. Μέρη μοναδικά με υπέροχους ανθρώπους! Έρχονται posts με την κάθε μέρα χωριστά!




 Οκτώβριος:

Ο Οκτώβρης είχε μονοήμερη στην γραφική Δημητσάνα Αρκαδίας  με την οικογένειά μου, ένα layover στο Bergamo της Βόρειας Ιταλίας και την καρτποσταλική Πράγα στην οποία και έκανα την πρώτη μου συνεργασία με ξενοδοχείο (At Miss Sophie's Hotel-Prague), αλλά και με το tourism board της πόλης. Άλλη μια ευρωπαϊκή πόλη που έχει κερδίσει ένα κομμάτι της καρδιάς μου!







Δεκέμβριος:

Ο τελευταίος μήνας του 2016 με βρήκε για ένα long weekend στο Καρπενήσι. Να απολαμβάνω καφέ, γλυκό και φαγητό στην όμορφη Ευρυτανία.




Το 2017 έρχεται με παλιά και καινούρια μέρη! Τον Ιανούαριο θα βρεθώ για δεύτερη φορά στην λατρεμένη μου Ρώμη με ένα αγαπημένο μου πρόσωπο και τον Φλεβάρη θα γιορτάσουμε με τον καλό μου την επέτειο των 5 χρόνων σχέσης μας στην Μαδρίτη, την οποία και ανυπομονώ να γνωρίσω επιτέλους από κοντά!! Σ'αυτά τα δύο ταξιδάκια θα έχω και κάποιες συνεργασίες με τοπικούς φορείς!  

Ετοιμάζεται και ένα ταξιδάκι σε γειτονική χώρα για τον Μάη, αλλά θα δείξει ανάλογα τις συνθήκες που επικρατούν στη χώρα εκείνη. Κι ελπίζω να καταφέρω να παρευρεθώ στο πρώτο μου ευρωπαϊκό συνέδριο για travel bloggers! Και να επισκεφτώ και κάποιους φίλους μου που μένουν στο εξωτερικό! Γι'αυτό stay tuned!!!


Σου εύχομαι το 2017 να πραγματοποιήσεις όλα τα ταξίδια που θέλεις και ονειρεύεσαι, ταξίδια σε μέρη μακρινά ή κοντινά, ταξίδια στον κόσμο της ψυχής, ταξίδια κυριολεκτικά και μεταφορικά! 

Ευτυχισμένο και καλότυχο το 2017!!! 

 
Ακολούθησε τα ταξίδια και τα instagram stories μου στο Instagram!!! Καλή χρονιάααα!!! 


Πένυ/Penny In Wanderland
XXX 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου