Τετάρτη, 8 Φεβρουαρίου 2017

Είσαι travel addicted; Δες τα 12 σημάδια!!!




Αν με ακολουθείς στα social media, θα είδες πως τις προηγούμενες ημέρες βρισκόμουν στην Μαδρίτη την οποία και λάτρεψα!!!  Αυτό που δεν γνωρίζεις είναι πως έχω κλείσει ήδη ένα ταξιδάκι για τον Μάρτη!! Το έπιασες, έκλεισα ταξίδι πριν το ταξίδι!! Και ίσως είναι ένα από τα πράγματα που με κάνουν να είμαι travel addicted! Δεν είναι από τους εθισμούς που σε καταστρέφουν, αλλά από αυτούς που σε γεμίζουν και σου προσφέρουν χαρά και πολλές εμπειρίες!

Εγώ είμαι και το δηλώνω!! Θέλω να ταξιδεύω συχνά και άμα δεν μπορώ ψάχνω για προορισμούς, αεροπορικά, ξενοδοχεία,  έστω και για διήμερο!! Για να πάρω ''τη δόση μου''!!! Μιλάμε όμως για αναζήτηση....

Συγκέντρωσα λοιπόν τα σημάδια που με κάνουν μια travel addict!! Μπορείς να αναγνωρίσεις κάποια από αυτά και στον εαυτό σου;; Αν ναι, join the club!!! 


1. Σκέφτεσαι ήδη το επόμενο ταξίδι!! Είτε είσαι στο αεροπλάνο για κάπου είτε περπατάς στο δρόμο και σου έρχεται η επιφοίτηση. Μου έχει τύχει να σκέφτομαι και για μεθεπόμενο να πω την αλήθεια!

2. Έχεις bucket list! Μια λίστα δηλαδή που έχεις γράψει τα μέρη που θέλεις να πας και τις εμπειρίες που θα ήθελες να ζήσεις σε αυτά! Η δικιά μου είναι αυτή  και ανανεώνεται ανα καιρούς!

3. Ξέρεις απ'εξω την διαδικασία που χρειάζεται να ακολουθήσεις σε αεροδρόμιο, λιμάνι, σταθμό τρένου και σταθμό λεωφορείου.  Μην σου πω ότι έχεις και συγκεκριμένη ρουτίνα.

4. Δεν σε νοιάζει να πιείς ένα παραπάνω ποτό ή να βγείς έξω για φαγητό, γιατί κάνεις οικονομία για να μαζέψεις χρήματα για άλλο ένα ταξίδι!

5. Ξέρεις πώς να μετακινηθείς από το αεροδρόμιο μιας πόλης στο κέντρο της, ακόμα κι αν δεν έχεις πάει ακόμα! Γιατί το έχεις ψάξει και αυτό!! Ωωω ναι!!! 

6. Κλασική ερώτηση φίλων: ''Πώς πέρασες στην/στο....;'', ''Ποιό είναι το επόμενο ταξίδι;''

7. Το πορτοφόλι σου έχει και νομίσματα άλλων χωρών (εκτός ευρώ). Και πολλές φορές πας να πληρώσεις με αυτά!! Ναι μου έχει τύχει και αυτό!!

8. Πλέον έχεις γίνει light traveller και μπορείς να φτιάξεις τη βαλίτσα σου μέσα σε μισή ωρίτσα!! 

9. Χαλαρώνεις αναζητώντας πτήσεις στο Skyscanner, ξενοδοχεία στο Booking.com ή στο Hotels.com, ή ακόμα και διαβάζοντας ταξιδιωτικούς οδηγούς!!

10. Πετάς από την χαρά σου όταν έρχεται email επιβεβαίωσης για την επόμενη πτήση σου!! 

11. Περνάς ώρες στο τμήμα των ταξιδιωτικών οδηγών και βιβλίων μέσα σ'ενα βιβλιοπωλείο. Πλέον ξέρεις πού είναι το corner αυτό σχεδόν με κλειστά μάτια!! 

12. Γνωρίζεις κάποιες βασικές φράσεις σε διάφορες γλώσσες!! Ακόμα και στα κινέζικα!! 
          



Για πες...ταυτίζεσαι με κανένα από τα παραπάνω;;

Πένυ/Penny In Wanderland
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου