Σάββατο, 4 Μαρτίου 2017

Έκθεση ''Ερμιτάζ: Πύλη στην ιστορία'' στο Βυζαντινό & Χριστιανικό Μουσείο!!



Ομολογώ πώς ακόμα δεν έχω πάει στο Ερμιτάζ!! Ακόμα δεν έχω πάει στην Ρωσία αν και είναι μέσα στην λίστα μου!! Όταν λοιπόν δεν πας εσύ στο Ερμιτάζ, έρχεται το Ερμιτάζ σ'εσένα!!! 


Με την έκθεση ''Ερμιτάζ: Πύλη στην Ιστορία'' ολοκληρώνεται ο κύκλος των εκθέσεων τις οποίες διοργάνωσε το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού σε συνεργασία με το Bυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο για να τιμήσει το αφιερωματικό έτος «Ελλάς – Ρωσία 2016». 


Έτσι κι εγώ μια καθημερινή νωρίς το απόγευμα, είπα να περάσω μια βόλτα και να πάρω μια γεύση από τα έργα που φιλοξενεί ένα από τα πιο διάσημα και σημαντικά μουσεία του κόσμου. Η βόλτα μου κράτησε περίπου μία ώρα!!


Στην έκθεση θα δεις μια ιδέα της ευρωπαϊκής αντίληψης που επικρατούσε για την αισθητική και τον τρόπο ζωής στη Ρωσική αυλή από τα τέλη του 17ου έως τις αρχές του 20ου αιώνα!! Πρόκειται για θησαυρούς και έργα τέχνης που συνέλεγαν επί δύο αιώνες οι τσάροι Ρομανόφ, ξεκινώντας από τον Μέγα Πέτρο!! Πίνακες κυρίως και γλυπτά ήρθαν στην Αθήνα μας και η χαρά μου απερίγραπτη!!!!! Γιατί μεταξύ αυτών και έργω των Rodin, El Greco και Caravaggio!!!


ΠΡΟΣΟΧΗ!! Αν θες να επισκεφτείς κι εσύ την έκθεση έχει πάρει παράταση μέχρι την Τρίτη 7 Μαρτίου 2017!!!


Ακολούθησέ με λοιπόν κι εσύ στους διαδρόμους της περιοδικής έκθεσης του Βυζαντινού και Χριστιανικού Μουσείου... 














Εσύ επισκέφθηκες την έκθεση;; Εντυπώσεις;;

Πένυ/Penny In Wanderland
XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου