Τρίτη, 14 Μαρτίου 2017

Στο Estadio Santiago Bernabéu!!



Θα το ομολογήσω!! Είμαι γυναίκα και μου αρέσει το ποδόσφαιρο! Και το μπάσκετ βέβαια (ίσως λίγο παραπάνω τα τελευταία χρόνια!) Έτσι λοιπόν, όταν πηγαίνω σε μια πόλη που έχει κάποια μεγάλη ομάδα, θέλω να επισκέπτομαι και το γήπεδό της!! Μπορεί να μην έχω καταφέρει να δω αγώνα στο εξωτερικό ακόμα και να νιώσω ακόμα περισσότερο την ατμόσφαιρα, αλλά το tour του γηπέδου θα το κάνω! 


Όπως πήγα στο Camp Nou όταν επισκέφτηκα πριν κάποια χρόνια την Βαρκελώνη (δεν σας το έχω γράψει ακόμα!) και στο San Siro πέρσι που πήγα Μιλάνο (διάβασε την εμπειρία μου εδώ ) , έτσι και πριν ένα μήνα που πήγα στην Μαδρίτη, δεν υπήρχε περίπτωση να μην δω το γήπεδο της Ρεάλ Μαδρίτης, το Santiago Bernabeu!! Άλλωστε είμαι και fan!!! 


Μου άρεσε που το γήπεδο ήταν μέσα στην πόλη, είχε μάλιστα και δική του στάση στο μετρό! Στη διαδρομή προς το γήπεδο, φαντάστηκα τις ορδές των Μαδριλένων να πηγαίνουν προς το σπίτι της ομάδας τους. Όπως πηγαίνω κι εγώ να δω τον αγαπημένο μου Ολυμπιακό!!


Και ενθουσιάστηκα και με το παραπάνω!!! Ένα μοντέρνο γήπεδο που θα ζήλευε ο κάθε υγιής φίλαθλος!! Πόσο θα ήθελα να ήταν έτσι και της αγαπημένης μου ομάδας, αυτό σκεφτόμουν καθώς έκανα το tour!! 


Και τα είδα όλα: κατέβηκα στο γήπεδο, έβγαλα φωτογραφίες στους πάγκους, μπήκα στα αποδυτήρια και των γηπεδούχων και των φιλοξενούμενων, έβγαλα την κλασική φωτογραφία στην αίθουσα που λαμβάνουν χώρα οι συνεντεύξεις τύπου!!! Γενικά ξετρελάθηκα!! Και το μουσείο της ομάδας θα σε ενθουσιάσει με τα multimedia!!


Φυσικά σου έχω ένα δείγμα από τις πάρα πολλές φωτογραφίες που τράβηξα!!! Και από βιντεάκια!!  Για να ενθουσιαστείς κι εσύ μαζί μου και να το επισκεφτείς όταν πάς στην Μαδρίτη!! Ακόμα κι αν υποστηρίζεις την ομάδα της Barcelona, αξίζει να δεις αυτό το στολίδι από κοντά!! Θα νιώσεις και λιγο παραπανω Madrileño/a!! 










video


video

video


















Εσύ έχεις επισκεφτεί το Estadio Santiago Bernabeu;;



Πένυ/Penny In Wanderland

XXX

video

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου